Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě
SYMOVONYK, Nadiya
Tato bakalářská práce je zaměřena na věrnostní systémy v potravinářském maloobchodě na českém spotřebním trhu. V době společnosti, kdy jsou data klíčovou výhodou oproti konkurenci potřebují řetězce získat co nevíce dat o spotřebiteli pro zvýšení tržeb. Spotřebitelé jsou naopak motivováni výhodnými nabídkami, které jsou rozhodujícím faktorem při tvoření kupního rozhodnutí. Cílem této bakalářské práce je porovnat věrnostní programy na českém potravinářské trhu a zhodnotit postoje a vnímání spotřebitelů ve věku 18-29 let. Praktická část je uskutečněna formou dotazníkového šetření na základě, kterého jsou sestaveny akční kroky pro obchodní řetězce.
Věrnostní program vybraného ubytovacího zařízení v Praze
Polatová, Karolína ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem hotelového řetězce. Charakterizuje principy programu a popisuje jeho fungování. Věrnostní programy využívá mnoho společností, proto je cílem této práce posoudit jejich účinnost prostřednictvím zhodnocení věrnostního programu Starwood Preferred Guest, který je produktem hotelového řetězce Starwood Hotels and Resorts, Inc. Z jedné strany se hledí na výhodnost programu pro zákazníka a jeho spokojenost a z druhé strany se soustředí na výnosnost pro podnik. Výzkum je založen na reálných dopadech věrnostního programu na vybrané ubytovací zařízení. Dopady jsou vyobrazeny v podobě statistických údajů, které vycházejí z interních zdrojů hotelu. Tyto čísla jsou použita k výpočtu výnosnosti programu, k vypočítání o kolik je členský host výnosnější oproti běžnému hostovi. Šetření výhodnosti programu pro členy je stavěno na informacích zakotvených v charakteristice věrnostního programu. K posouzení spokojenosti člena je použita analýza recenzí hostů. Přínosem bakalářské práce je docílení širšího povědomí o důležitosti věrnostního programu, u ubytovacích zařízení zvláště.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pro firmu Biogena CB s r.o.
CAHÁKOVÁ, Michaela
Zjištění spokojenosti odběratelů cateringových výrobků společnosti Biogena. Bylo provedeno dotazníkové šetření pomocí marketingového výzkumu, vyhodnoceny stanové cíle a následně zhodnoceny výsledky výzkumu.
Marketingová analýza zvedení věrnostního programu pro hosty v Grand Hotelu Zvon
KUČERA, Lukáš
Tato diplomová práce je zaměřena na obor hotelnictví, který patří do sektoru služeb. Tento obor se neustále vyvíjí, neustále se zvyšuje konkurence, a proto je pro stávající podniky nutné, aby se určitým způsobem odlišily od konkurence. Zákazníci požadují stále vyšší kvalitu poskytovaných služeb, individuální přístup ke každému z nich a samozřejmě chtějí za své vynaložené finanční prostředky získat co nejvyšší hodnotu. Dílčí cíle této diplomové práce spočívaly v provedení analýzy preferencí hostů sledovaného podniku z hlediska návrhu a implementace věrnostního programu, dále analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Ke splnění těchto dílčích cílů byly použity metody z oblasti marketingu a managementu (SWOT analýza, dotazníkové šetření aj.). Hlavní cíl této práce spočíval v návrhu optimální struktury věrnostního programu pro hosty, který bude plně respektovat jejich přání a potřeby a zároveň bude finančně přijatelný pro hotel. Provedeným dotazníkovým šetřením byly zjištěny preference hostů, na základě kterých byla vytvořena struktura věrnostního programu, dále byl zpracován princip účasti hostů v programu a na závěr byla zpracována detailní kalkulace jednotlivých položek ve věrnostním programu zahrnutých.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
Malá, Barbora ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Teoretická část diplomové práce "Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur" specifikuje produkt cestovního ruchu a pojednává o hlavních odlišnostech mezi zbožím a službami, které zdůvodňují rozdílnou podobu marketingu zboží a marketingu služeb. Dále uvádí teoretické základy věrnostních a motivačních programů a marketingový pohled na jednotlivé formy podpory prodeje. Praktická část práce se zabývá analýzou věrnostních a motivačních programů aplikovaných cestovními kancelářemi a agenturami na trhu České republiky ve sledovaném období od června 2007 do září 2008. Praktická část dále zahrnuje marketingový průzkum zaměřený na vztah zákazníků k cestovním kancelářím a agenturám, na znalost existujících věrnostních a motivačních programů a na ověření jejich účinnosti při formování loajality zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.